Trükkök, hogy gyorsabban be tudd törni a csizmád

Gondlom veled is előfordult már, hogy megvetted álmaid csizmáját, de fél-egy óránál nem tudtál tovább maradni benne, annyira fájt benne a lábad.

Trükkök, hogy gyorsabban be tudd törni a csizmád

Mivel a cipők és csizmák nincsenek betörve, így egyetlen viselés után vízhólyagos, sebes lesz a lábad. Adok pár tippet, amikkel segíthetsz ezen.

1. Amikor felveszed a csizmát, pár percnyi séta után érezni fogod, hol nyomja, szorítja vagy dörzsöli a lábad. Ebből már előre lehet is tudni, hol alakulhat ki rajtad vízhólyag. Ezt úgy előzheted meg, hogy a próba után leveszed a csizmád, és ragtapaszt helyezel az érzékeny pontokra. A vízhólyagtapasz még jobb választás, és így már nem is tudja feltörni annyira az új bakancs a lábad!
2. Néha az a jobb megoldás, ha megpróbálod kitágítani a csizma belsejét, hogy több hely maradjon a lábaidnak a mozgásra. Én általában papírral tömöm tele az elejét. A lényeg, hogy éjszakára hagyd benne a csizmában, hogy az megpróbálja egy kicsit jobban kitágítani!
3. Ennél vigyázz nagyon, ugyanis csak a bőrből készült cipőknél működik. Ha szintetikus anyagokból készült a csizmád, inkább ne károsítsd! Vedd fel a cipőt, és azon a ponton, ahol érzed, hogy mindig feltöri a lábadat, kezdd el hajszárítózni. Fontos, hogy legyen rajtad a cipőd. Ezt körülbelül 20-30 másodpercig csináld. Ezt követően sétálj egy kicsit a lakásban, míg az anyag meleg, és emiatt rugalmasabb is. 

Remélem tudtam neked segíteni, érdemes kipróbálnod őket.