Te is rettegsz a repüléstől? Ezeket próbáld ki!

Gondolom, sokan járnak még velem egy cipőben. Imádok utazni, de rettegek a repüléstől. Ahogy beszállok a gépbe, már elfog a halálfélelem.

Te is rettegsz a repüléstől? Ezeket próbáld ki!

Mindegy, hányszor repültél, bármikor előfordulhat veled, hogy rettegés fog el a repülőn.  Imádok csodaszép tájakra eljutni, ott fotózni, megismerni az ottani kultúrát. Sokszor olyan helyekre is eljuthatok, ahova csak kevesen az ismerőseim közül, még a repülés mindig is rémálom számomra. Szinte minden levegőben töltött órában elfehéredett ujjakkal szorítom a karfát és nálam jobban senki nem érzi, ha légörvénybe kerülünk vagy éppen a felhők között vagyunk. Összeszedtem pár infót, mi az, ami ilyenkor segíthet neked is, hogy túléld az időt a levegőben. 


1.    Tudatosítsd, hogy nem vagy egyedül a félelmeddel. Sok üzletember, újságíró és akár világjáró blogger is tart a repüléstől. Egy stewardess azt állítja, hogy a repülésben dolgozók 35 százaléka fél a magasságtól vagy magától a repüléstől. Ha pedig még ők is bevallják, hogy félnek olykor, nincs szégyellnivaló abban, hogy te is így érzed.


2.     Kényelmes ruha, okos pakolás: Ha nem érzed magad jól egy repülő ülésében, ne rontsd tovább a helyzetet kényelmetlen, szűk ruhákkal, vagy azzal, hogy otthon felejted a kedvenc könyvünket. Minél hosszabb egy repülőút, annál több dologra lesz szükséged. Én a hosszabb utakra könyvet és takarót is viszek magammal, ugyanis engem nyugtat, ha be vagyok takarva. A telefonomra is töltök le játékokat. Főleg olyat érdemes, ahol erősen kell figyelnem, számolnod, ugyanis így nem figyelsz annyira a környezetedre.

 
3.    Tudj meg minél többet a repülésről! Olvasd el, hogyan száll fel a gép, mitől marad odafenn, és hányan, milyen komoly biztonsági előírásokat betartva dolgoznak azon, hogy minden zökkenőmentesen menjen indulástól érkezésig.


4.    Készülj fel testileg is! Ha annyira félsz a turbulenciáktól mint én, valószínűleg a lehető legkevesebbszer szeretnél majd kimenni a mosdóba. Ennek érdekében ne igyál meg másfél liter vizet közvetlenül az indulás előtt, és a kávét, energiaitalt is hanyagold! 

Remélem, ezekkel az ötletekkel tudtam segíteni, bár sajnos tapasztalatból tudom, hogy aki nagyon fél, az nem biztos, hogy túl sok ideig oda tudjon figyelni bármire, ami nem a repüléssel kapcsolatos.