Tanácsok a sportsérülések elkerülésére

Aki jártas a sportban, az tudja, hogy érdemes figyelni pár dologra, aminek a be nem tartása veszélyeztetheti egészségünket.

Tanácsok a sportsérülések elkerülésére

Aki jártas a sportban, az tudja, hogy érdemes figyelni pár dologra, aminek a be nem tartása veszélyeztetheti egészségünket. Az ezekből a sérülésekből származó élmények gyakran elveszik a kezdő sportolók motivációját. Adok pár tanácsot, hogy veled ne történhessen hasonló: Az egyik legfontosabb a pihenés. Mindenképp be kell iktatnod pihenőnapot (3-4 naponta) és aludj 7-8 órát!Reggelizz bőségesen! Így bőven lesz energiád, hogy kibírd a napot. Éhgyomorra soha ne edz! Edzés előtt 2,5 órával már ne egyél! Figyelj a megfelelő öltözékre! Főleg  a kültéri futásra gondolok.Soha ne edz betegen! Ha nem vigyázol, szívizomgyulladást is összeszedhetsz. Szánj 10-15 percet a bemelegítésre! Nagyon fontos! Ha nem melegítesz be, sokkal hamarabb lesérülhetsz. Gondoskodj a folyadékpótlásról! Mozgás közben is igyál! Levezetésként szintén nyújts pár percet!Ha ezeket betartod, sokkal kisebb az esélye, hogy lesérülsz.