Sloggi a kényelem jegyében

Lil’Ol’Granny brit nagyi az idei Notting Hill Carnival-on robbant be a köztudatba virálissá vált táncával, ennek köszönhetően a SLOGGI felkérte, hogy ő legyen a fehérnemű márka 40. születésnapja alkalmából készülő kampányának arca.

Sloggi a kényelem jegyében

A kollaboráció a fehérnemű márka és a vagány nagyi között nagyon könnyen ment, hiszen a fő elvekben teljesen megegyeznek: sokkal fontosabb, hogy miként érzed magad a bőrödben, mintsem megfelelj bármilyen elvárásnak a kinézeteddel kapcsolatban! Ezt már 1979-ben, a márka indulásakor is fontosnak tartotta a SLOGGI, amikor kikerültek a polcokra az első Maxi bugyik azaz, ahogy én hívom, a nagyi bugyik, amelyek a mai napig nélkülözhetetlenek egy határozott, magabiztos nő fiókjából, hiszen eszméletlenül kényelmesek és igazán önmagad lehetsz bennük, ezt tapasztalatból írnom neked.