Így szeretheted meg magadat 3. rész

Ha kiegyensúlyozott szeretnél lenni, elengedhetetlen, hogy jóban legyél önmagaddal. Ez segít a kapcsolataid pozitív alakulásában is.

Így szeretheted meg magadat 3. rész

Írj listákat a pozitív tulajdonságaidról és azokról a sikerekről, amiket sikerült elérned.
Hetente többször vedd ezeket elő, olvasd végig, és tudatosítsd magadban, mennyire értékes és sikeres vagy.
Változtass azon, amin tudsz
Régóta hibáztatod magad, mert elégedetlen vagy a munkahelyeddel, mégsem mersz váltani? Vagy épp a viselkedéseddel, a hozzáállásoddal nem vagy elégedett? Változtass! Az önelfogadáshoz az is nélkülözhetetlen, hogy változtass azokon a dolgokon, amiken tudsz, és amiken már régóta akarsz. Vidd véghez az elhatározásaidat, és hidd el, ha végre megléped azt, amin már hosszú ideje gondolkodsz, hihetetlen erőt, magabiztosságot fogsz érezni.
Tartsd szem előtt, hogy a végcél eléréséhez türelemre, kitartásra és önkontrollra van szükséged. Hosszú a folyamat, és gyakran oda kell majd figyelned a gondolataidra, a hozzáállásodra, de meg kell tenned, hiszen önmagad szeretete nélkül nem lehetsz igazán boldog. Ha úgy érzed, egyedül nem megy, érdemes pszichológus segítségét kérned.
Ha esetleg tisztában vagy azzal, hogy depressziós vagy, jobb, ha mielőbb szakember segítségét kéred. A szeretteid, barátaid, munkatársaid biztosan érzékelik a problémádat, de lehet, hogy nem tudják megfogalmazni. Saját magad és a kapcsolataid érdekében is elengedhetetlen a nehézségeid mielőbbi megfelelő kezelése és azt követően a kiegyensúlyozott életszemlélet fenntartása.