A Louis Vuitton új kollekciójával az ENSZ Gyermekalapját támogatja

A Louis Vuitton bejelentette együttműködését az UNICEF-fel.

A Louis Vuitton új kollekciójával az ENSZ Gyermekalapját támogatja

Az 1954-ben alapított cég a világ egyik vezető divatháza. Új kampányukban egy ezüst karkötő kollekciót készítenek, amit a divatmárka férfiruha vonalának művészeti vezetője, Virgil Abloh tervezett. A bevételek egy részével az ENSZ Gyermekalapját támogatja a cég. Az ékszer fő inspirálója a Georges Vuitton (Louis Vuitton fia) által tervezett kis lakat, ami a márka egyik védjegye. Narancs, fekete, menta és kék színekben dobják piacra az Ablohra jellemző láncos részlettel és természetesen az LV logóval. Az ára 430 dollár lesz, minden eladott darab után 100 dollárt juttatnak a gyermekvédelmi szervezetnek. A kollekcióval a divatház #MAKEAPROMISE kampányát folytatja, ezzel kívánják követőik figyelmét felhívni az UNICEF munkájának fontosságára. A vásárlók a szervezetet támogatják abban, hogy a világ konfliktusok és katasztrófák sújtotta részein élő gyermekeknek ivóvizet, élelmet, higiéniás és egészségügyi eszközöket, valamit oktatást biztosíthasson. A kereskedő- és divatház ismert szponzori tevékenységéről: a vitorlássportban támogatóként vesz rész, a nevét viselő Louis Vuitton Kupa rangos nemzetközi tengeri verseny, mely 1983 óta létezik, egyben az Amerika Kupa (America Cup) főszponzora.